Es esmu pārskaitījis naudu, bet pie mana pasūtījuma joprojām ir statuss "nav apmaksāts"?

Ja maksājums tika veikts tiešsaistē, izmantojot sistēmu, kurā teorētiski maksājums tiek ieskaitīts uzreiz (PayU PayPal), lūdzu, pārliecinieties, ka maksājums ir veiksmīgi izpildīts. Ielogojieties savā PayU, PayPal kontā vai bankas kontā, pārbaudiet, vai maksājums ir redzams vēsturē un kāds ir tā statuss.
Ja tika veiksmīgi izpildīts, un mēs to nesaņēmām, lūdzu, sazinieties ar mums.

Parastie bankas pārskaitījumi un maksājumi stacionāros punktos tiek ieskaitīti otrā dienā.
Pārskaitījumi no ārvalstu bankām var ilgt aptuveni nedēļu vai ilgāk.
Visbiežākā problēma ar pārskaitījuma kavēšanos ir kļūdains konta numurs, tāpēc, lūdzu, pārliecinieties, ka visi pārskaitījumam nepieciešamie rekvizīti ir pareizi.
Ja šie termiņi ir beigušies, un maksājums nav saņemts, lūdzu, sazinieties ar mums.


Piezīme: Iesniedzot pretenziju par zaudēto maksājumu lūdzu, pievienojiet maksājuma apstiprinājumu (ekrānuzņēmums, apstiprinājums PDF formātā, papīra maksājuma apstiprinājuma skenēta kopija, u.tml)

Atpakaļ