Vai iespējams pasūtīt produktu, kura nav mājas lapā vai noliktavā?

Parasti mēs nepieņemam pasūtījumus nepieejamiem produktiem.

Ja kādu preci varam nogādāt paredzamā laikā saskaņā ar skaidriem noteikumiem, tad šī prece ir redzama mājas lapā ar statusu “pēc pasūtījuma”, un to var pasūtīt normāli.
Ja produktam ir statuss “nav pieejams”, vai tā nav mājas lapā, tas parasti nozīmē, ka mums nav uzticamas informācijas, kad (vai vispār) parādīsies pārdošanā un par kādu cenu.
Tā kā mēs cenšamies izpildīt pasūtījumus pēc iespējas īsākā laikā un saskaņā ar skaidriem noteikumiem un nedot tukšus solījumus, mēs nepieņemam pasūtījumus precēm, kas nav pieejamas.

Opcija paziņot man, kad prece būs pieejama

Nevis mēģinot pasūtīt nepieejamu preci, iesakām izmantot opciju “paziņot man, kad produkts būs pieejams”. Katra nepieejama produkta lappusē atrodas atbilstoša poga un lodziņš, kurā jāieraksta e-pasta adrese (nav nepieciešams, ja esat pieteicies).
Kad pieprasījums saņemt paziņojumu ir reģistrēts, sistēma nosūta paziņojumu, kad produkts būs pārdošanā.

Atcerieties, ka mājas lapā parasti ir redzamas tikai pieejamas preces, ja nevarat atrast kādu produktu, par kuru vēlaties saņemt paziņojumu, iestatiet atbilstošu meklēšanas filtru.

Mēs arī nepieņemam pieprasījumus, kas veikti pa tālruni vai e-pastu.

Dažkārt vienā dienā mēs pieņemam noliktavā un izdodam tūkstošus produktu .
Mēs fiziski nespējam pārskatīt katru pieprasījumu un pārbaudīt, kas varētu būt par kaut ko ieinteresēts, tādēļ paziņojumu saņemšana ir iespējama tikai izmantojot mūsu automatizēta sistēma. Paldies iepriekš par Jūsu sapratni.

Divas ārkārtas situācijas

  • Ja produkts, kurš jūs interesē, ir jauns, un iekļauts mūsu klāstā, bet tā nav mūsu mājas lapā, visticamāk, tas drīz parādīsies pārdošanā. Jūs varat arī sazināties tieši ar mums, iespējams, mēs kaut ko palaidām garām...
  • Ja jūsu vēlamais zīmols vispār nav mūsu klāstā, tas nozīmē, ka mēs nesadarbojamies ar šo piegādātāju. Mēs esam atvērti ieteikumiem produktu klāsta paplašināšanai, tādēļ, ja piedāvājums ir interesants, mēs varam uzsākt sadarbību, taču mēs nepiegādājam atsevišķus produktus.

Diagramma ar krājumu vēsturi

Katra produkta lapā ir diagramma ar krājumu vēsturi, no kuras varat iegūt daudz informācijas.

  • Ja produkts regulāri parādās un pazūd, tas nozīmē, ka mēs cenšamies uzturēt tā krājumu atbilstoši vajadzībām, taču ir iespējami īslaicīgi trūkumi. Ja prece pašlaik nav pieejama, pamatojoties uz iepriekšējo piegāžu vēsturi, varat novērtēt to biežumu un noteikt, kad tās atkal parādīsies pārdošanā.
  • Ja produkts nav pieejams vismaz dažus mēnešus, vai nekad nav bijis pieejams, tas nozīmē, ka produkts nav pieejams pie izplatītāja (vairs netiek ražots, vai netiek importēts mazās intereses dēļ) vai mēs vairs nesadarbojamies ar šo piegādātāju. Tad nav jēgas mūs jautāt, vai produktu iespējams iegādāties, jo ja tā nav pie izplatītāja, tas nozīmē, ka to vispār nav iespējams iegādāties.
    Vienīgais izņēmums ir dažu instrumentu rezerves daļas.
  • Iespējamas netipiskas situācijas diagrammā:
    • Diagrammā nav redzama piegāde, taču produkta statuss “pieejams”. Skaidrojums: produkts tika rezervēts, bet nav iegādāts un rezervācijas termiņš ir beidzies.
    • Produkts joprojām ir pieejams, taču daudzus mēnešus (vai pat daudzus gadus) piegādes nav redzamas. Skaidrojums: nesen piegādātais daudzums apmierina ilgtermiņa vajadzības, piem. mēs iegādājāmies lielu daudzumu ierobežotas sērijas produkta, kura krājumu izbeigšanas gadījumā, tas vairs nebūs pieejams tirgū.
Atpakaļ