Kāpēc ir nepieciešams veikt avansa maksājumu?

Ja Jūs esat mūsu Klients un Jums ir pozitīva iepirkumu vēsture, Jūs varat rezervēt preci, neveicot avansa maksājumu, taču rezervētās preces kopējā vērtība nedrīkst pārsniegt noteikto limitu.
Limits tiek noteikts automātiski sistēmā, pamatojoties uz Jūsu iepirkumu vēsturi, un ir redzams mājas lapā vienmēr, kad vēlaties rezervēt produktu.


Ja esat jauns Klients vai esat pārsniedzis limitu, sistēma pieprasīs veikt avansa maksājumu.
Pēc rezervācijas veikšanas, zem rezervēto produktu saraksta parādīsies poga “deklarēt avansu”, noklikšķiniet uz tās un sekojiet uz ekrāna redzamajam instrukcijām.

Piezīme: Samaksas summai ir precīzi jāatbilst deklarētā avansa vērtībai, taču maksājot ar bankas pārskaitījumu maksājuma nosaukumā jānorāda avansa identifikācijas numurs, jo pretējā gadījumā sistēma var nepareizi ieskaitīt samaksu vai nokavēt to ieskaitīt.

Piezīme: Jums nav jāveic avansa maksājums katrai atsevišķai precei. Jūs varat rezervēt vairākas preces un veikt kopējo maksājumu kad jūs nolemjat, ka rezervāciju saraksts ir gatavs.

Piezīme: Avansa maksājumi ir jāveic 7 dienu laikā, pēc šī termiņa beigām rezervācija tiek atcelta, un kamēr maksājums nav saņemts, tā ir neaktīva.

Veiktie avansa maksājumi tiek ieskaitīti atlikušajā maksājuma summā, kas pienākas galīgā pasūtījuma izpildes laikā.

Atpakaļ