Es jau esmu rezervējis preci, kā to pasūtīt?

Rezervācija (kā norāda nosaukums) ir tikai rezervācija. Neko nesūtām, tikai rezervējam.

Piezīme: Vispirms pārliecinieties, ka produkti ir faktiski nogādāti un rezervēti.
To var izdarīt pēc pieteikšanās savā kontā, cilnē “manas rezervācijas”.
Rezervācijai jābūt statuss “gatavs, var pasūtīt”.

Pēc tam vienkārši pievienojiet to grozam tā, kā jebkuru citu preci.
Ja Jūs esat rezervējis konkrētās preces pēdējās vienības, precei ir statuss „nav pieejama”, un lai to pievienotu grozam Jums ir jāpāriet uz sadaļu "manas rezervācijas", kur prece būs redzama.

Piezīme: Lai pasūtītu preces no rezervāciju saraksta vispirms ir jāielogojas, pretējā gadījumā sistēma nevarēs Jūs identificēt, nedz Jūsu rezervācijas vai avansa maksājumus.

Atpakaļ