Vai es varu rezervēt preci, kas šobrīd nav pieejama?

Nē, rezervēt var tikai preces, kas šobrīd ir pieejamas.
Ja prece šobrīd nav pieejama, tas parasti nozīmē, ka mums nav uzticamas informācijas, kad (vai vispār) parādīsies pārdošanā un par kādu cenu, tāpēc mēs nepieņemam rezervācijas precēm, kurām nevaram noteikt skaidrus piegādes nosacījumus.
Tā vietā mēs piedāvājam izmantot mehānismu, kas paziņo klientam, kad prece būs atkal pārdošanā. Šim mērķim konkrētās preces lappusē atbilstošā logā ierakstiet savu e-pasta adresi, un kad prece būs pieejama mēs Jums paziņosim. Tajā veidā Jūs varat rezervēt arī citas Jūs interesējošās preces, kuras šobrīd ir pieejamas.
Piemērs: Jūs interesē preces A, B un C. Šobrīd A un B ir pieejamas, C nav. Jūs rezervējat A un B, un vēlaties saņemt paziņojumu par C.
Kad C parādās pārdošanās, saņemat paziņojumu un veicat galīgo pasūtījumu visām trim precēm. Tajā veidā Jums ir garantija, ka līdz brīdim, kad prece C parādās pārdošanā , A un B nav pieejamas citiem klientiem.

Atpakaļ