Pārbaudīt pasūtījuma komplektācijas stāvokli, precīzu datumu, kad produkti ir gatavi nosūtīšanai
Ja nepieciešams, pašrocīgi koriģēt pasūtījumu, pievienot, dzēst, mainīt produktu daudzumu
Pašrocīgi pievienot jaunās preces vēl nepabeigtam pasūtījumam, ietaupot piegādes izmaksas

Pašapkalpošanās serviss

Katrā tipiskā interneta veikalā var tiešsaistē veikt šādās darbības:

  • pārbaudīt pasūtījuma izpildes statusu
  • pārbaudīt maksājuma statusu un veikt maksājumu
  • sekot sūtījumam

Pie mums var arī rediģēt savu pasūtījumu līdz brīdim, kad preces tiek nosūtītas.
Ko vēl jūs varat darīt, izmantojot mūsu pašapkalpošanās servisu?

  • Pārbaudīt paredzamo nosūtīšanas un piegādes datumu.
    Pie mums viss ir skaidrs, nav jājautā, vai produkts ir pieejams, cik ilgi tiek nogādāts, u.tml.
    mājas lapā uzreiz ir redzams sūtījuma piegādes termiņš.
  • Pārbaudīt pasūtījuma komplektācijas statusu.
    Pasūtot vairākas preces no dažādiem piegādātajiem, pārbaudiet precīzu datumu, kad katrs atsevišķs pasūtītais produkts tiks piegādāts mūsu noliktavā un būs gatavs nosūtīšanai.
  • Pievienot nākamos produktus vēl nepabeigtam pasūtījumam.
    Vēlaties pievienot vēl vienu priekšmetu? Nav problēmas, Jums nav jāmaksā par vēl vienu piegādi, vienkārši pievienojiet produktu aktīvam pasūtījumam līdz brīdim, kad preces tiek nosūtītas.
  • Izņemt produktus no pasūtījuma vai anulēt visu pasūtījumu.
    Esat mainījis savas domas vai nevēlaties gaidīt, kamēr viena prece tiek nogādāta, un pasūtīt citas?
    Vienkārši noņemiet produktu no pasūtījuma, vai pārvietojiet rezervāciju sarakstā un iekļaujiet nākamajā pasūtījumā, kuru vēlaties veikt nākotnē.
  • Rezervēt produktus.
    Nevēlaties, lai kāds nopirktu pēdējo vienību, un plānojat pasūtīt vēl kaut ko nākamajās dienās?
    Tā arī nav problēma. Jūs varat atlikt sūtīšanu līdz 14 dienām un pasūtīt nākamos produktus.
    Jūs vēlaties rezervēt kaut ko uz ilgāku laiku? Papildus sūtīšanas atlikšanai, mūsu rezervēšanas sistēma pēc daļējās apmaksas ļauj rezervēt produktu pat uz pusgadu .
  • Mainīt samaksas veidu.
    Esat izvēlējies priekšapmaksu, bet kādu iemeslu dēl jūs nevarat veikt maksājumu. Varat pašrocīgi mainīt samaksas veidu, izvēloties apmaksu piegādes brīdi vai otrādi.
  • Mainīt piegādes veidu un adresi.
    Esat ievadījis nepareizu adresi vai vēlaties, lai prece tiktu piegādāta uz darba vietu. Varat rediģēt adresi un mainīt transporta uzņēmumu, līdz brīdim kad preces tiek nosūtītas.
    Pie Jums grūti nokļūt? Mainīt norādījumus kurjeram, kuri tiks izdrukāti pavadzīmē.
  • Rediģēt faktūrrēķina saturu
    Jūs varat izvēlēties preces, kuras vēlaties iekļaut faktūrrēķinā (citām tiks izrakstīts kvīts).
    Varat arī mainīt adresi, kurš tiks norādīts faktūrrēķinā, un izdrukāt faktūrrēķinu tieši no mūsu mājas lapas.
    Ja, lai veiktu samaksu Jums ir nepieciešams proforma faktūrrēķins, to varat arī lejupielādēt tieši no mājas lapas.
  • Neparastas vajadzības?
    Mājas lapā Jūs varat pārbaudīt sava pasūtījuma operatoru, pievienot piezīmes mūsu personālam,
    vai ja kaut ko nevarat veikt pašam pašapkalpošanās sadaļā, nosūtīt ziņojumu caur speciālo ziņapmaiņas lietotni
    kura saista Jūsu ziņojumu ar pasūtījumu un nodrošina, ka tas netiks pazaudēts, par to neviens neaizmirsīs, u.tml.

Visu to (izņemot ilgtermiņa rezervāciju) var izdarīt bez reģistrācijas.
Pēc pasūtījuma veikšanas, uz e-pasta adresi tiks nosūtītas speciālas pieejas saites, kas ļauj pašam veikt izmaiņas, un nodrošina, ka tos nevar veikt nepiederošas personas.


Kā aktivizēt pašapkalpošanās servisu?

- ielogojieties un pārejiet uz cilni “mani pasūtījumi”
- ja Jums nav konta, noklikšķiniet uz atbilstošas saites, kuru esat saņēmis apstiprinājuma e-pasta ziņojumā pēc pasūtījuma veikšanas.

Atpakaļ